Keress receptre vagy hozzávalóra

Ami a legjobb a látásra, SOHA Ne Nézz Bele Egy MACSKA SZEMÉBE! [LEGJOBB] libagombok valószínűleg látás

November Így egyél a jó látásért!

Tharsis - First impressions (HUN)

A szem betegségeinek kialakulásának esélyét jócskán csökkenthetjük, ha egyes ételeket előnyben részesítünk a hétköznapok során. Megnéztük, melyek is azok a vitaminok, vagy éppen konkrét ételek, amelyek fogyasztásával sokat tehetünk a látásunkért.

Ezeket a zöldségeket és gyümölcsöket egye a szeme egészségéért Táfelspicc

Elég csupán néhány a szemnek fontosabb vitamint, plusz béta-karotint, cinket, flavonoidokat, szelént, luteint és zeaxantint beiktatnunk az étrendünkbe, és máris sokat tettünk a jobb látásért.

De nézzük is leginkább, mire és miért kell fókuszálnunk?

ami a legjobb a látásra

Béta-karotin Fontos A-vitamin-forrás, ami különösen jó hatással van a jó látásra és a nyálkahártyák egészségére. Miben található?

Lutein fontossága A lutein nevű pigment a retina egyik rétegében fordul elő nagy koncentrációban, ahol a pigmenttel teli sejtek elősegítik a védelmet a túlzott fény ellen. A megalapozott tudományos kutatások kimutatták, hogy a lutein táplálékkiegészítőként való bevitele elősegíti ezt a folyamatot, természetes módon javítva a látást.

A sárgarépában, a spenótban, a leveles kelben, az édesburgonyában. Flavonoidok A falvonoidok hatásukat antioxidánsokkal együtt A- C- E-vitamin képesek kifejteni, sokponton, elősegítik a makula egészségét, de a hályogok kialakulásának esélyét is mérsékelik.

ami a legjobb a látásra

Fotó: Thinkstock Miben található? A tea, a citrusfélék, a vörös bor, az áfonya, a cseresznye, a hüvelyes termények és a szójatermékek egyaránt kiváló flavonoidforrások. Lutein és zeaxantin A hályogok ellen szintén kihagyhatatlan fegyver a lutein és zeaxantin.

ami a legjobb a látásra

A spenótban, a kelkáposztában, a karalábéban, a leveles kelben és a cukkiniben is. Omegazsírsavak Remek segítség a szemszárazság ellen és a makula egészségét is segíti! Hideg tengeri halakban, a mandulában, a dióban is megtalálhatók. Szelén A C- és E-vitaminnal együtt a komolyabb szemfenék-meszesedés tüneteit csökkenti.

ami a legjobb a látásra

A tenger gyümölcseiben és a barna rizsben. C-vitamin: Csipkebogyó, a kivi, a homoktövis, a brokkoli, a gránátalma és a citrusfélék.

ami a legjobb a látásra

E-vitamin: Mandula, mogyoró, napraforgómag. D-vitamin: A napfény az elsődleges forrása, de az olajos halakban is megtalálható.

Sokan igyekszünk megfelelően táplálkozni, hogy fogyjunk és formába lendüljünk, ám a látásunk is ugyanolyan fontos. Napi egy répa, és az optometristának nincs dolga? Válasszuk szét a tényeket és a fikciót, és lássuk, mi a helyzet valójában a látásjavító vitaminokkal. Répa és a tápanyagok a szemnek Valószínűleg már hallotta, hogy a répa javítja a látásunkat. Ez valójában csak egy legenda, amelyet a szülők azért mondanak, hogy a gyerek több zöldséget gyűrjön le?