A kapszula látásához

Tartalom

    Halál előtt álmom volt Vitaminok a szemhez Vitrokap - áttekintés Menjen lefelé a látás javítása érdekében A csepp kiválasztása egyedileg történik. A tanfolyamok alkalmazásához tartsa a szükséges szüneteket. Nemcsak a mesterséges vitamin-kiegészítők hasznosak a szem számára, hanem a sárgarépa, a petrezselyem, az áfonya, az édes paprika, a spenót, a hal is. Használati javaslatok A látásjavítás előkészületei hasznosak lehetnek az alábbi kategóriákba tartozó betegek számára: hyperopia vagy myopia; cukorbetegek; évnél idősebb; folyamatosan dolgozik a számítógépen. A megfelelő gyógyszerek a vénás betegségben szenvedők számára is hasznosak.

    A szemvitaminok szerepe a látás szempontjából A szemvitaminok szerepe a látás szempontjából A szem az egyik legfontosabb érzékszervünk, amelynek segítségével a minket körülvevő világban tájékozódunk, észleljük a változásokat. A szem a lélek tükre, kommunikálni is képesek vagyunk vele. A kor előrehaladtával valamint a számítógép előtt sok időt eltöltve és túl sokat tartózkodva erős fényben a szemünk nagyon gyorsan és nagyon sokat romlik.

    A lutein, a zeaxantin,a fekete áfonya a szem természetes védőanyagai, késleltetik a szem öregedési folyamatát, védik a retinát a káros sugárzásoktól, óvják a makula épségét. A lutein és a zeaxanthin karotinoidvegyületek, amelyek fontosak a szemnek. A lutein alkotja a sárgafoltot borító sárga pigmentréteget, óvja a szemet a kék fény károsító hatásától, csökkenti a retina károsodás kockázatát.

    hyperopia látása

    A lutein olyan zöldségekben fordul elő, mint a káposzta, a spenót, a brokkoli, a kelbimbó. A zeaaxanthin megtalálható a sárga paprikában, a kukoricában, a tojássárgájában és a sütőtökben. A fekete áfonya antocianidokat tartalmaz, amelyek védik a retinát az oxidatív károsodásoktól.

    a látásvédelem irodájának szabályozási dokumentumai

    A fekete áfonya megerősíti a szemben lévő hajszálereket, miközben növeli a szem oxigén-és tápanyagellátását is, ilyen módon hozzájárul az éleslátás megőrzéséhez. Erősíti a kollagénrostokat, támogatja a szemnek a fényhez való jobb alkalmazkodását, javítja a látást a szürkületi fényben vagy sötétben.

    látásjavulás 18-ig

    Véd a makuladegeneráció ellen. A kapszula látásához béta-karotinoidokat tartalmazó zöldségek, gyümölcsök közül a sárgarépa, a sütőtök, a sárgadinnye, az édesburgonya szintén segít a szem egészségének megtartásában.

    holdfényes látás

    Az omega 3 zsírsavakban gazdag halak húsa, a lazac, a busa szintén nagyon hasznosak a szem problémák megoldásában. A dió, a lenmag is gazdag omega 3 zsírsavban.

    az egyik szem látásélessége 0 4