Látásvesztés étrend. Polgári védelmi perek

Tartalom

    látásvesztés étrend

    Suances Polgári Védelmi Önkéntesek Egyesülete A látás az életkor előrehaladtával romlik, és súlyos egészségügyi problémává válhat. Az életkor előrehaladtával növekszik a fő szembetegségek kialakulásának kockázata, amelyek látásvesztéshez vagy vaksághoz vezethetnek. Vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag étrend a látás gondozásában segíthet megelőzni a retinopathiát, a makula degenerációt vagy más néven látásvesztést, valamint más, az életkorral látásvesztés étrend szembetegségeket, például szürkehályogot vagy presbiópiát.

    látásvesztés étrend

    Alapvető vitaminok és ásványi anyagok a szem egészségéhez Lutein - A retinopathia és a makula degeneráció megelőzésére Ez egy sárga pigment, amelyet a karotinoidok nevű ételekben találhatunk, és segít megvédeni a szem makuláját, megakadályozva a szürkehályog előrehaladását és megelőzve más szembetegségeket, például a retinopathiát és a látásvesztést.

    Használjon luteinben gazdag ételeket a látás javítása érdekében: - Brokkoli - Spenót Zeaxanthin - Csökkenti a szürkehályog és a makula degeneráció vagy a látásvesztés kockázatát Ez egy másik sárga pigment, amely nagyon hasonlít a luteinhez, és funkciója a retina védelme az ultraibolya sugarakkal szemben.

    látásvesztés étrend

    A zeaxantin a szem macula közepén, az oldalán pedig a lutein található. Fontos, hogy mindkét anyag egyensúlyban maradjon, látásvesztés étrend együttesen védik a szemet az ultraibolya sugárzástól.

    látásvesztés étrend

    Magas szintű zeaxantint tartalmazó ételek: - Tojás - Narancspaprika - Kukorica Cink - Csökkenti a szürkehályog, a presbyopia vagy a szemfájdalom, a glaukóma, a száraz szem és az úszók kockázatát A szem nagy koncentrációban tartalmaz cinket, különösen a retinában. Ez az ásványi anyag elengedhetetlen a szem egészségéhez, mivel segíti az A-vitamin szállítását a májból a retinába, hogy melanint állítson elő, amely pigment védi a szemet.

    látásvesztés étrend

    Különféle cinkben gazdag ételek, mind állati, mind növényi eredetűek, amelyeket beépíthet étrendjébe: - Baromfi.